Založ si blog

Archív: august, 2014

Naivné deti, šedí dospelí

Zavrela som oči a skúsila si predstaviť niečo pozitívne. Niečo, čo by som chcela, nech by to bolo akokoľvek farebné a absurdné. Môj mozog mal však ešte stále nado mnou prevahu a nesmelé optimistické myšlienky zabíjal pohľadom už pri ich zrode. Kedy sa zo mňa stal pesimistický realista? Presný dátum si nepamätám. Pamätám si akurát časy, keď to bolo ešte dobré […]

Pokračovanie článku

Útek

Zdrhla som. Nebol to dramatický útek z domu, skôr naopak. Oznámila som, že potrebujem pár dní pre seba. Pre SEBA. Tak som si zbalila pár vecí a v tichosti odišla. Za sebou som nechala prácu a školu a domov a rodinu a prázdniny a písanie a kamarátov a problémy a všetko to dobré i to, čo sa javilo ako zlé. Alebo skôr myšlienky na toto všetko? Človeku občas […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Rusi zrýchlili postup, ovládli niekoľko malých osád. Vysoké straty vojakov ich nezastavujú

ONLINE: Rusi zrýchlili postup, ovládli niekoľko malých osád. Vysoké straty vojakov ich nezastavujú

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Dominika

Ženy vraj nevedia písať o športe, športovci o literatúre a mladí o živote. Ja si to nemyslím.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 156695x
Priemerná čítanosť článkov: 5804x

Autor blogu